Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Zdrowie a uroda – w jaki sposób dbać?

1

Lato obfituje w dużo owocowych delicji, na które z tęsknotą czekamy przez większą część roku. Nie ma dogodniejszych witamin, jak te, pochodzące ze dopiero co zerwanych z drzewa czy krzaka owoców, dojrzałych w słońcu, przepojonych zapachem świeżości.

Niemalże każdy owoc jest znacznie bardziej wartościowy od barwnej tabletki witaminowej z apteki. Jakich witamin dostarczamy organizmowi podjadając w ogrodzie? Truskawki pojawiają się na krótko, poprawnie jest w związku z tym do granic możliwości wykorzystać ich plusy. Są zdumiewającym źródłem witamin C, A oraz B. Upraszczają przyswajanie żelaza z innych artykułów, poprawiają trawienie tłuszczu i białka, zmniejszają ciśnienie i neutralizują substancje karcynogenne – sprawdź szampon bez siarczanów. Przyzwoicie wpływają na stworzony przez nas nastrój. Czy ktoś wie, że czereśnie opóźniają proces starzenia? Obejmują dużo witaminy C, A, B i flawonoidy. Neutralizują działanie wolnych rodników, a tym samym spowalniają starzenie się skóry. Oczyszczają organizm z toksyn. Maliny są dostatnim źródłem witaminy C oraz błonnika.

Oprócz innych składników mineralnych mają witaminę E oraz kwas foliowy. Witamina C wzmacnia naszą klarowną odporność – sok malinowy jest wielokrotnie używany przy przeziębieniach i stanach grypowych. Powinny zajadać się nimi kobiety planujące ciążę – ze względu na pokaźną ilość kwasu foliowego. Wiśnie, których możemy spotkać parę odmian, zawierają też witaminę C, korzystnie działają na skórę, oczyszczają organizm ludzki z toksycznych substancji. Korygują pracę układu krążenia. Pamiętajmy więc o podskubywaniu takich witamin prosto z krzaka, ale też o tym, iż z ich ilością nie należy przesadzać.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY