Rodzinne wczasy za granicą – wynajmij przyczepę kempingową

Kiedy tak właściwie nadszedł upragniony czerwiec nie mogłam doczekać się urlopów. Na zakończenie roku szkolnego poszłam wraz z przyjaciółkami. Dostałyśmy świadectwa i dopiero wówczas zrozumiałam, że nadszedł ten wytęskniony czas. Rodzice, w ramach gratulacji za odpowiednie oceny, zadecydowali zafundować mi tydzień nad polskim morzem.

Dla jednych Bałtyk jest przeceniony, jednak dla mnie zawsze będzie najlepszym miejscem na urlop. Razem z przyjaciółkami pojechałyśmy do miejscowości, jaka na zawsze zapadnie w mojej pamięci – naturalnie wypróbuj przyczepa campingowa. Międzyzdroje przywitało nas ładną pogodą. Upragnione widoki morza i szumu fal pognałyśmy, co tchu w płucach na plażę. Ach ile było radości oraz chlapania. Po odpoczynku na plaży ruszyłyśmy w teren.

W pierwszej kolejności zwiedziłyśmy Muzeum Figur Woskowych, gdzie zrobiłyśmy masę interesujących i śmiesznych zdjęć. Te postaci tam stojące rzeczywiście wyglądają jak żywe! Rzecz jasna stamtąd poszłyśmy prędko na urocze stragany, gdzie kupiłyśmy bezmiar pamiątek dla całej rodziny. Poza tym po drodze nie zdołałyśmy się zdecydować co spożyć, bowiem wielość restauracji oraz pubów nas olśniła.